Over Linda Farrow

Het merk Linda Farrow, opgericht in 1970, groeide snel door. Oorspronkelijk was ze zelf modeontwerper, Linda Farrow was een van de eersten die zonnebrillen als mode behandelde. Farrow, een onvermoeibaar experimentator, pionierde met veel van de vormen en stijlen die tegenwoordig nog steeds courant zijn. Haar baanbrekende vormgebruik hielp de brillen in high-fashion gebied te brengen, met avant-garde stijlen die de voorkeur genieten van sterren als Yoko Ono en werken met merken zoals Dior, Yves Saint Laurent, Balenciaga en Sonia Rykiel. Na een onderbreking van twintig jaar werd het merk in 2003 nieuw leven ingeblazen door Farrow's zoon Simon na de ontdekking van een groot archief van vintage zonnebrillen in het Londense warenhuis van de familie. Het merk werd opnieuw gelanceerd onder een nieuwe titel 'Linda Farrow Vintage'. Vandaag, onder de oorspronkelijke naam Linda Farrow, staat het merk bekend om samenwerking met enkele van 's werelds meest gerenommeerde ontwerpers - Dries van Noten, Phillip Lim, Jeremy Scott en vele anderen, die voortdurend een nieuw perspectief op het merk brengen. Gecombineerd met het ongekende archief van vintage zonnebrillen en compromisloos luxueuze Fine Jewellery-collectie, heeft het merk zich gevestigd als een van de meest opwindende in de mode.