Over Face a Face

Verre van gestandaardiseerde mode-dictaten en conformistische trends, beweert elke verzameling haar artistieke temperament, geïnspireerd door de bronnen van de moderne kunst, architectuur en hedendaags design. FACE A FACE-frames worden ontwikkeld in de ontwerpstudio onder leiding van Pascal Jaulent en lijken op kleine subtiele architectuur stukken, die spelen met volumes, vormen, materiaal en texturen. De frames drukken zichzelf uit door een uniek kleurenbereik dat een echt FACE A FACE-handelsmerk is. FACE A FACE-brillen zullen uw individuele persoonlijkheid onthullen en onderstrepen de durf, de moderniteit, de verleiding van een onafhankelijk, creatief object van design.

In 1995 werd FACE A FACE ontworpen door Pascal Jaulent en Nadine Roth als een Franse brillenontwerper, gebaseerd op moderniteit en creativiteit zonder compromis. FACE A FACE is fantastisch en Frans, high-end, rijk aan kleuren en expressie.

De oprichter Pascal Jaulent heeft een passie voor menselijke en sociale kwesties en voor etnologie en zijn droom was om een ​​stedenbouwkundige te worden. Zijn studies aan de Ecole Supérieure de Commerce de Paris (Parijse managementschool) brachten hem ertoe om zich eerst bij de financiële afdelingen van grote bedrijven (Nestlé, Dior) aan te sluiten voordat zijn wens om voor een kleiner bedrijf te werken werd vervuld als General Manager van Lunettes Lafont Paris.

Hij ontdekte de verbluffende verbanden tussen het werk van een architect en mensen, evenals de technische en mode-componenten van creatieve brillen.
In 2014 wordt FACE A FACE onderdeel van de "Design eyewear group", waar Pascal Jaulent doorgroeit naar Chief Creative Officer (CCO) voor alle merken in de groep.

FACE A FACE is een merk in de portfolio van "Design eyewear group", samen met Inface, ProDesign, WOOW, Kilsgaard, Nifties. Samen bieden we een brede selectie van sterke internationale merken, duidelijk gepositioneerd in de markt, onder één managementteam.